Εκδρομή Τρίκαλα – Θεσσαλονίκη

Πραγματοποιήθηκε τελικά με αρκετά μεγάλη επιτυχία η εκδρομή της Β, Γ Γυμνασίου και Α Λυκείου στα Τρίκαλα και τη Θεσσαλονίκη από 28/3/2024 μέχρι και 1/4/2024 που ανέλαβε να διεκπεραιώσει το σχολείο μας σε συνεργασία με το πρακτορείο SAIS Travel.

Τα παιδιά παρέλαβε Λεωφορείο το πρωί της Πέμπτης 28/3 από την πλατεία του Έμπωνα για το αεροδρόμιο. Ταξιδέψαμε Αθήνα (με κάποιες αναταράξεις) με πρωινή πτήση της SKY Express. Στην Αθήνα μας παρέλαβε λεωφορείο για τα Τρίκαλα και μας ακολούθησε σε όλη τη διαδρομή.

Στα Τρίκαλα μείναμε σε κεντρικό Ξενοδοχείο της πόλης, πολύ βολικό (Ntina Hotel). Το πρώτο βράδυ πήγαμε στα Οθωμανικά Λουτρά και το μουσείο Τσιτσάνη και δειπνήσαμε σε κεντρικό εστιατόριο της πόλης. Την επόμενη μέρα (Παρασκευή), μια ηλιόλουστη μέρα τα παιδιά με τους συνοδούς τους πήγαν στη Λίμνη Πλαστήρα, όπου και γευμάτισαν σε εστιατόριο της περιοχής. Το βράδυ είχε διασκέδαση σε club (χωρίς αλκοόλ), με την παρουσία κι άλλων σχολείων.

Το Σάββατο ξεκινήσαμε πρωί για τα Μετέωρα και συγκεκριμένα στη μονή του Αγίου Στεφάνου, όπου μας μίλησε και μας ξενάγησε μοναχή της μονής. Προηγουμένως περάσαμε απ’ το μουσείο φυσικής ιστορίας και μανιταριών της Καλαμπάκας. Το απόγευμα φτάσαμε στη Θεσσαλονίκη όπου καταλύσαμε στο ξενοδοχείο Park. Ένα σύγχρονο και μικρό ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης με πολλές ανέσεις. Το βράδυ κάναμε βόλτα στα “λαδάδικα” και τα παιδιά διασκέδασαν σε “club” με ελεγχόμενο περιβάλλον.

Την επόμενη μέρα Κυριακή το πρωί τα παιδιά με τους συνοδούς τους κατέβηκαν στο Λευκό Πύργο και τη γύρω περιοχή. Το βράδυ είχε διασκέδαση στο “Cosmos Magic Park” και μετά δείπνο σε κεντρικό εστιατόριο της Θεσσαλονίκης.

Την άλλη μέρα Δευτέρα 1/4/2024 το Λεωφορείο μας πήρε απ’ το ξενοδοχείο για το αεροδρόμιο, αφού πρώτα περάσαμε απ’ το εμπορικό κέντρο “Cosmos”, απ’ όπου τα παιδιά πήρα δώρα και αναμνηστικά. Η επιστροφή έγινε με απ’ ευθείας πτήση της Aegean για Ρόδο, όπου τα παιδιά περίμενε λεωφορείο για να τα μεταφέρει στην Έμπωνα.

Η εκδρομή σε γενικές γραμμές ήταν επιτυχημένη, χωρίς απρόοπτα και τα παιδιά ήταν ήρεμα και υπάκουα στους συνοδούς τους. Μόνο κάποιες ιώσεις ταλαιπώρησαν μερικά παιδιά που αναγκάστηκαν να μην ακολουθήσουν όλο το πρόγραμμα. Συνοδοί ήταν οι εκπ/κοί: Γιώτη Κωνσταντίνα (αρχηγός), Παπασταματάκης Σταμάτιος και Νεραντζάκη Βάια.

Μπορείτε να δείτε παρακάτω ενδεικτικές φωτογραφίες …